#Windows10
Wİndows 8.1 Embeded pro sürümü kullanan arkadaşlar windows 10 a geçebildi mi ? windows sürümünüz ayrıldı deniyor ancak henüz bir yükleme olmadı ? internette bir bilgi bulamadım var mı yardımcı olabilecek arkadaşlar ?
#Windows10
Wİndows 8.1 Embeded pro sürümü kullanan arkadaşlar windows 10 a geçebildi mi ? windows sürümünüz ayrıldı deniyor ancak henüz bir yükleme olmadı ? internette bir bilgi bulamadım var mı yardımcı olabilecek arkadaşlar ?
Son bir saat içinde 67 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Maalesef hala windows 10 a geçemedim.Bir forumda 15 ağustos diye bir tarih gördüm ama ne kadar güvenilir tartışma konusu tabi mecbur bekleyeceğiz.
(Windows 8.1 Embeded pro mağduru)
Neden Embeded kurdunuz ki?
kardeşim üniversiteli, ücretsiz temin etmiştim
Aldığım cihaz freedos olduğu için ve o kadar dolarlar veremeyeceğim için bir işletim sistemine (o zamanlar g2a bilmezdim) bu sürümü tercih ettim öğrenci olduğumdan, yoksa kimse zevkine yapmıyor yani.
Windows10 un sürekli deneme versiyonunu yok mu? Onu deneyin.
En iyisi crack w8 bulup kurun, ordan yükseltin. Zaten yakında w10 beleş diyecek microsoft