#Nexus4 aaa benim emektar, çok ısınan ve pili 4 saatte biten sevgili telefonum 🙂 #TS #akış gündemde ne işin var? Hakikaten Nexus 4 öldü mü ne oldu niye anıyoruz?

Düzeltme: 4 saat "aşırı yoğun" kullanımda. Sakin sakin 8-10 saat gidebiliyor ama yine de kötü tabi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap