6s çıkana kadar 2. El 5S mi almalı yoksa iphone6 alıp is bitmeli mi
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 276 ziyaretçi, 80 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Çok acele değilse bence bekle.
Genelde s modelde güzel yenilikler geliyor. Ama bekleyeceğim dersen en az 6 ay sürer haberin olsun.
Ben android kısmındayım benim dediğimi çok dinleme ama yine de bi şeyler söylemek istiyorum
Uzaktan bakan birisi, yani ben için apple sürümleri arasında çok fark yok gibi
5 - 5s arasında dokunmatik tuş
5s - 6 arasında da tasarım farkı dışında dişe dokunur fark göremiyorum
diyeceğim o ki ucuz bulduğunu al 😀
xperia z2 al
Android alırsam adım agab olmasın.
5S al
6s den sonra 7 çıkacakmış onu bekle sen
Hah hah hah hah sabah sabah allah iyiliğini versin ya ha ha ha.