Arkadaşlar GTA5 veya diğer oyunların korsan kopyalarıyla ilgili paylaşım yapmak site kurallarına aykırı. Ben silmekten sıkıldım, bundan sonra cezalandırma yoluna gideceğim. Bilginiz olsun.
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sitenin geldiyi son noktamı, devamı olacakmı sayın dikdator ? 🙂
@ardazeytin Cebin fakirligi deyil, mesele beynin fakirliyi. La negüzal hərşey güzaldi. Sadece siyasi içerik falan yasakdı. Şimdise nefes almak yasak. ( sosialın gidişi çok güzal 🙂 )
Neapacaksın ceplerindekini beyinleriyle kazanmadığından. Harcamayı bilməz o tupler 🙂
Neden ceza ? Korsanız çıkmasının haberini yapmak neden yasak sayılsın ki..
harbiden neden ceza link paylaşılmıyor sadece sohbeti yapılıyor . ? ?? ?
Bu sohbeti okuyanı teşvik ediyoruz sanırım 😀
eyyyy elitist yancı 🙂 benden sana gelsin:
https://www.youtube.com/watch?v=7cMX5ICoMdc @lawnmower
Yanlıkla bastım ne çıkcak diye az kalsın hesap gidiyordu. Son anda geri butonuna bastım. @lawnmower İlgilen şununla link kalksın yanlışlıkla basan olabilir.
buna yanlışlıkla basan olacağını sanmıyorum. Zaten buna yanlışlıkla basan, yanlışlıkla hayatta kalmıştır muhtemelen ya da o işte bir yanlışlık vardır.
Tabletten girsem ara sıra dokunmatik sapıyıyor. (Casper Pişmanlıktır...) Bu yüzden o ihtimal var.
Basınca direk siliyor mu? İkinci bir onay yok mu?