Bu YGS'den bana iyi ekmek çıktı, 58 kişi engelledim ehehe 😀 Artık TS benim için daha güzel bir yer.
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
😀 hocam süpersin
yok artık 😀
Ygs senin için bir karakter analizi mi ?
Yaş analizi.
18 yaşındaki adam teknolojiden anlamıyor mu allah aşkına.İn şu yükseklerden.
Anlıyordur elbet ama ben bazı muhabbetleri burada görmek istemiyorum @okanaykurtt . Yüksekten bakma durumu yok, olmaz da. O kadar teknoloji alimi değilim.
21 yaşındayım sınava girdim, kendini belli ettiğin için biz teşekkür ederiz blok.
Oh.
Duyduğum en saçma yorumlardan biri
Cidden sırf YGS'ye girdiğimiz için engellediysen, sana kafa yapınla mutluluklar.
Not:Beni engellemeyi unutmuşsun.
Okumak hayattır, yukarıyı oku.
Ahahaha. Ben de gördüğümü, gözüme kestirdiğimi engelledim, 20 tane eder toplasan. Sen iyi çalışmışsın 🙂
Zekice.. Doğru demiyorum ama zekice. Takdir ettim.