Yeni televizyon aldık Vestel 42FA5100 (Vestel diye kızmayın öğrenci hali mecbur kaldık 😀 ) Dahili HD uydu alıcısı var. Vestelin sitesinde yazanları da diğer kaynakları da inceledim fakat uydudan sinyal almıyor. 1250 dairelik site burası. Merkezi sistem var. Ne yaptıysam sinyali almıyor. Sitenin tekniğini aradım. Kabloyu bağladığınızda direk görüntü gelmesi lazım dedi. Frekansları vs. herşeyi ayarlıyorum sonuç aynı sinyal almıyor bir türlü. Fikri olan var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap