INFERNO @inferno 18 Şubat 2015 - 08:46 Bu insanlar ne yapıyor.? BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 13 HasanEmre Tonguç @hasanemretonguc uhhh bıde ben ankara metrosu rezıllık sanırdım bune 18 Şubat 2015 - 08:54 Yanıtla Beğen USB @usb ilk metrobüsün açıldığı gün bu şekilde gördüm bu da 2. 18 Şubat 2015 - 08:58 Yanıtla Beğen Fatih Özmen @fatihozmen55 Kavimler göçü 18 Şubat 2015 - 09:14 Yanıtla Beğen 7 KontDRACULA @kontdracula 🙂 18 Şubat 2015 - 09:31 Yanıtla Beğen Albuquerque @albuquerque Zİncirlikuyu'dan bugun mu çekilmiş 😀 18 Şubat 2015 - 09:30 Yanıtla Beğen USB @usb dün olması gerek 18 Şubat 2015 - 09:31 Yanıtla Beğen Albuquerque @albuquerque Anladım dün akşam @usb . Herkes kişisel arabasını bırakmış metrobüse yüklenmiş. E-5'te trafikte olmamıştır. Böyle bir kalabalık gayet normal. Metrobüs hattına paralel bir metroda şart. Ancak bu yoğunluğu kaldırır. 18 Şubat 2015 - 09:34 Yanıtla Beğen INFERNO @inferno Dün akşam çekilmiş 18 Şubat 2015 - 10:52 Yanıtla Beğen Sezer SEVİNÇLER @sezers istanbul'da ev iş yeri arası göç yolundalar 🙂 18 Şubat 2015 - 09:42 Yanıtla Beğen Bartolomeo d'Alviano @nzmny oy vermeye gidiyorlardır 18 Şubat 2015 - 10:04 Yanıtla Beğen 1 netstat @netstat Bir Ankaralı olarak oha diyorum 18 Şubat 2015 - 10:08 Yanıtla Beğen 1 Deniz Etkin @denizetkin Penguen belgeselini izlemiş bilinçli bireyler toplanarak soğuk havadan korunmaya çalışıyorlar. 18 Şubat 2015 - 11:49 Yanıtla Beğen KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk Büyük şehirde yaşamak güç. 18 Şubat 2015 - 12:46 Yanıtla Beğen İptal
uhhh bıde ben ankara metrosu rezıllık sanırdım bune
ilk metrobüsün açıldığı gün bu şekilde gördüm bu da 2.
Kavimler göçü
🙂
Zİncirlikuyu'dan bugun mu çekilmiş 😀
dün olması gerek
Anladım dün akşam @usb . Herkes kişisel arabasını bırakmış metrobüse yüklenmiş. E-5'te trafikte olmamıştır. Böyle bir kalabalık gayet normal. Metrobüs hattına paralel bir metroda şart. Ancak bu yoğunluğu kaldırır.
Dün akşam çekilmiş
istanbul'da ev iş yeri arası göç yolundalar 🙂
oy vermeye gidiyorlardır
Bir Ankaralı olarak oha diyorum
Penguen belgeselini izlemiş bilinçli bireyler toplanarak soğuk havadan korunmaya çalışıyorlar.
Büyük şehirde yaşamak güç.