bilgisayarımda gtx 860m ekran kartı var ama oyunları 32bit gözüküyor. Çözümü var mı acaba?? teşekkürler...
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 226 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
kaç gb ram var pcde
8gb
görev yöneticisinde pes 2015'in yanında 32 bit olarak gözüküyor
Sorun yok, sistemin 64 bit. Oyun 32 bit. Sadece sistem belirtiyr bu 32 bit ama çalıştırıyorum diyor.
teşekkür ederim.Oyun kasınca biraz bende bundan şüphelendim.
Hangi oyun bu ?
pes 2015
tamamdır. teşekkür ederim
Biri arkadaşa nvidia optimus nedir nasıl çalışır linki atsın. Ben yorgunum.
Atabilirsen çok dua ederim
teşekkür ederim