Zamanında keşke hepsini dijital alsaymışım keşke diyorum. Gerçi böyle de oyun değiş-tokuşu imkanı var ama.. Oyunun makinada kurulu olması fikri daha çok aklıma yatıyor nedense.

Zamanında keşke hepsini dijital alsaymışım keşke diyorum. Gerçi böyle de oyun değiş-tokuşu imkanı var ama.. Oyunun makinada kurulu olması fikri daha çok aklıma yatıyor nedense.

Son bir saat içinde 67 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
güzelliğe bak 😀 kutulu oyun bana daha cazip geliyor
O da çok ayrı bir tutku 🙂 fakındayım
Bu oyunların hepsi resmen sizin. Diğer türlü sadece kiralık olacaktı.
Gerçi aktivasyon işi de bir başka bela. Sunucu gitti mi gene oyun sakata gidebilir.
Çok haklısınız. Ama işte kutulu oyun olunca fiyat ciddi fark ediyor ne yazık ki.
Dijital oyun rahat ama kutulu oyunlari da sonradan tekrar satabilme ya da ese dosta kolaylikla verme imkani var. Bir de bazi oyunlar sadece disk olarak mevcut.
Katılıyorum size
Daha ziyade, ucuzdur 🙂
Sen de kutulu oyun severlerdensin 🙂
Dijital oyunlar tat vermiyor 😀 böyle kutuya bakınca ayrı bir zevk benim için
Böyle yaparak beni de kutulu oyuna geçireceksiniz 🙂
Dijital oyunların çoğu DRM ile kısıtlı...
Zaten indirdiğim konsolum dışında bir yerde kullanamıyorum ki hiçbir şekilde 🙂
Konsolda zaten öyle. 🙂 PC'de de öyle çoğu zaman. GOG oyunları hariç.
İşte Steam'in cazibesi ağır basıyor 🙂