Mobilite @mobilite 18 Ekim 2014 - 23:14 odayı ışıldatan led 🙂 #IşılIşılOda 🙂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 44 DDGuclu @ddguclu Yılbaşı da yaklaşıyor diyorsun 🙂 18 Ekim 2014 - 23:15 Yanıtla Beğen 3 Mr. Paramedik @mr-paramedik Fiyatı ne bunun 18 Ekim 2014 - 23:16 Yanıtla Beğen 1 Melih AYDIN @melih_aydnn güzel ama, düğün salonu gibi göz yoran bir ışığı kim ister evinde? 18 Ekim 2014 - 23:17 Yanıtla Beğen 1 Mobilite @mobilite 😀 özel gunleri evde kutlarız artik ne guzel iste dugun salonuda neymis 😀 18 Ekim 2014 - 23:36 Yanıtla Beğen 1 Turkmen @turkmen Fiyatı ne bunun 18 Ekim 2014 - 23:17 Yanıtla Beğen Semih @sem1h Fiyatı ne bunun 18 Ekim 2014 - 23:17 Yanıtla Beğen 1 İsmail Abi @yabancakali Fiyatı ne bunun 18 Ekim 2014 - 23:17 Yanıtla Beğen Legolas @legolas16 Iyi hoş ta baya disko ya dönmüş oda 🙂 onun yerine RGB serit led daha makbule geçer gibi... 18 Ekim 2014 - 23:17 Yanıtla Beğen 1 Mobilite @mobilite bu hem donuyo hem prize takiliyor hep ampule 😀 daha ne olsun tasaruflu bide 18 Ekim 2014 - 23:37 Yanıtla Beğen ssm @ssm Fiyatı ne bunun 18 Ekim 2014 - 23:18 Yanıtla Beğen CyanogenMod @besiktas Oğlum siz haberleşiyor musunuz ya 🙂 18 Ekim 2014 - 23:18 Yanıtla Beğen İsmail Abi @yabancakali hayır 18 Ekim 2014 - 23:19 Yanıtla Beğen Mr. Paramedik @mr-paramedik hayır 18 Ekim 2014 - 23:19 Yanıtla Beğen ssm @ssm hayır 18 Ekim 2014 - 23:19 Yanıtla Beğen Semih @sem1h hayır 18 Ekim 2014 - 23:19 Yanıtla Beğen Turkmen @turkmen hayır 18 Ekim 2014 - 23:19 Yanıtla Beğen KLCmelih @klcmelih hayır 18 Ekim 2014 - 23:20 Yanıtla Beğen Legolas @legolas16 Gece gece karnıma agri girdi gülmekten ahaha nasıl site bu asdf 😀 18 Ekim 2014 - 23:21 Yanıtla Beğen prometrik @prometrik Bakıyorum da #Teknotim kurulmuş 😀 18 Ekim 2014 - 23:22 Yanıtla Beğen CyanogenMod @besiktas Skype yüzünden dimi 🙂 18 Ekim 2014 - 23:24 Yanıtla Beğen KLCmelih @klcmelih Biride çıkıp demiyorki ne bunun fiyatı 😀 18 Ekim 2014 - 23:18 Yanıtla Beğen 2 Mr. Paramedik @mr-paramedik ne bunun fiyatı 18 Ekim 2014 - 23:24 Yanıtla Beğen 1 ssm @ssm ne bunun fiyatı 18 Ekim 2014 - 23:24 Yanıtla Beğen 1 Turkmen @turkmen ne bunun fiyatı 18 Ekim 2014 - 23:24 Yanıtla Beğen 1 Semih @sem1h ne bunun fiyatı 18 Ekim 2014 - 23:24 Yanıtla Beğen 1 Mobilite @mobilite acikliyorum , tam olarak 10 lira 😀 18 Ekim 2014 - 23:25 Yanıtla Beğen 1 Mobilite @mobilite 10 lira ama tek satilmiyor toptancidan aldim bende. 🙂 18 Ekim 2014 - 23:21 Yanıtla Beğen ssm @ssm nereden alınıyor @mobilite 18 Ekim 2014 - 23:21 Yanıtla Beğen 1 İsmail Abi @yabancakali nereden alınıyor @mobilite 18 Ekim 2014 - 23:21 Yanıtla Beğen 1 Turkmen @turkmen nereden alınıyor @mobilite 18 Ekim 2014 - 23:21 Yanıtla Beğen Semih @sem1h nereden alınıyor? @mobilite 18 Ekim 2014 - 23:21 Yanıtla Beğen 1 Mr. Paramedik @mr-paramedik nereden alınıyor @mobilite 18 Ekim 2014 - 23:22 Yanıtla Beğen KLCmelih @klcmelih nereden alınıyor @mobilite (la ben en sona kalıyom hep 🙁 ) 18 Ekim 2014 - 23:22 Yanıtla Beğen 1 Mobilite @mobilite Toptancıda ne oluyor abi 😀 bu yorumlara 18 Ekim 2014 - 23:23 Yanıtla Beğen 1 prometrik @prometrik Yapabileceğin bir proje var 😉 Netten gördüm. Parçaları aldım ancak daha yapmadım. Oldukça da basit. 18 Ekim 2014 - 23:23 Yanıtla Beğen DDGuclu @ddguclu Yarıldım gülmekten 🙂 İnce görenleri seviyorum arkadaş 🙂 18 Ekim 2014 - 23:24 Yanıtla Beğen 1 CyanogenMod @besiktas Oğlum var ya ne diyim ben 🙂 18 Ekim 2014 - 23:25 Yanıtla Beğen KLCmelih @klcmelih 10 liraymış beyler dağılın 18 Ekim 2014 - 23:29 Yanıtla Beğen Mobilite @mobilite toptancidan ama reyis tek satilmiyor 🙂 18 Ekim 2014 - 23:31 Yanıtla Beğen KLCmelih @klcmelih kaç tane aldın? @mobilite 18 Ekim 2014 - 23:34 Yanıtla Beğen Mobilite @mobilite baska seylerde aldim sarj aleti filan 18 Ekim 2014 - 23:40 Yanıtla Beğen 1 KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk Ses yankı mı yapıyor? 18 Ekim 2014 - 23:34 Yanıtla Beğen KLCmelih @klcmelih Yooo sana öle gelmiştir 18 Ekim 2014 - 23:35 Yanıtla Beğen prometrik @prometrik @ozmo http://www.kendinyapsitesi.com/proje.asp?id=1188&isim=muzige_duyarli_led_kutusu_led_box_yapimi Çalışma videosu için yazının sonunda link var 😉 yada buyur: http://www.youtube.com/watch?v=HPhm8VTCWpg&feature=player_embedded Çok basit ama güzel bir şey. 18 Ekim 2014 - 23:45 Yanıtla Beğen İptal
Yılbaşı da yaklaşıyor diyorsun 🙂
Fiyatı ne bunun
güzel ama, düğün salonu gibi göz yoran bir ışığı kim ister evinde?
😀 özel gunleri evde kutlarız artik ne guzel iste dugun salonuda neymis 😀
Fiyatı ne bunun
Fiyatı ne bunun
Fiyatı ne bunun
Iyi hoş ta baya disko ya dönmüş oda 🙂 onun yerine RGB serit led daha makbule geçer gibi...
bu hem donuyo hem prize takiliyor hep ampule 😀 daha ne olsun tasaruflu bide
Fiyatı ne bunun
Oğlum siz haberleşiyor musunuz ya 🙂
hayır
hayır
hayır
hayır
hayır
hayır
Gece gece karnıma agri girdi gülmekten ahaha nasıl site bu asdf 😀
Bakıyorum da #Teknotim kurulmuş 😀
Skype yüzünden dimi 🙂
Biride çıkıp demiyorki ne bunun fiyatı 😀
ne bunun fiyatı
ne bunun fiyatı
ne bunun fiyatı
ne bunun fiyatı
acikliyorum , tam olarak 10 lira 😀
10 lira ama tek satilmiyor toptancidan aldim bende. 🙂
nereden alınıyor @mobilite
nereden alınıyor @mobilite
nereden alınıyor @mobilite
nereden alınıyor? @mobilite
nereden alınıyor @mobilite
nereden alınıyor @mobilite (la ben en sona kalıyom hep 🙁 )
Toptancıda ne oluyor abi 😀 bu yorumlara
Yapabileceğin bir proje var 😉 Netten gördüm. Parçaları aldım ancak daha yapmadım. Oldukça da basit.
Yarıldım gülmekten 🙂 İnce görenleri seviyorum arkadaş 🙂
Oğlum var ya ne diyim ben 🙂
10 liraymış beyler dağılın
toptancidan ama reyis tek satilmiyor 🙂
kaç tane aldın? @mobilite
baska seylerde aldim sarj aleti filan
Ses yankı mı yapıyor?
Yooo sana öle gelmiştir
@ozmo http://www.kendinyapsitesi.com/proje.asp?id=1188&isim=muzige_duyarli_led_kutusu_led_box_yapimi
Çalışma videosu için yazının sonunda link var 😉 yada buyur:
http://www.youtube.com/watch?v=HPhm8VTCWpg&feature=player_embedded
Çok basit ama güzel bir şey.