GTA VI: 80 USD
Zengin sürüm: 100 USD
Teknoseyir gündemi
#GTA6#kuantumbilgisayar#sabancı#HaftalıkGündemeMalzeme#İşeYararYayın#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlog#camlicatepesiSon bir saat içinde 172 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben 120 dolarlık alayım.
İki senedir falan 80 dolar olacak diyorduk zaten. Yalnız baz versiyonda birçok kişiselleştirme içeriğinin eksik olması tatsız.
Kozmetiği illa bir şekilde başka yere saklıyorlar. Online kısımda üst paket bir şey sunacak mı bunu merak ediyorum. Hiç adı bile geçmiyor, asıl orada iyi geçirebilirler.
@ozgurg Yalnız bu RDR 2'deki basit kozmetikler gibi bir şey değil. Bazı yan aktivitelerin ödülleri, berberler, mağazalar vs gibi şeyler de dahil. Online'a sonsuzluğa kadar geçirebilirler sorun yok. Ama single player içeriği ödeme duvarı arkasına saklamak pek Rockstar'lık bir şey değildi. Online'daki başarının sonucu bu. Öte yandan oyuncular, bu tüketim alışkanlıklarıyla her türlü itilip kakılmayı da hak ediyor.
@ugury Evet, Rockstar ilk defa yapıyor bunu. Diğer firmalar zaten yapıyordu ama yine de alışmamalıyız.
Söversem banlanırım söversem banlanırım söversem banlanırım