Bu ne ya? Eğer doğru ise Apple yeni yapay zekâ sadece 17Pro ve Pro Max için olacakmış. E yuh yani. Benim için sorun yok 17Pro Max var fakat bu kadar da olmaz.
https://www.youtube.com/shorts/OQLnjcP7FZg
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

ayfon 14 ten beri kullanıcılarıyla maytap geçiyor. steve jobs alayını kovardı...
Sanmıyorum. “Bir kere siz telefonu tutmayı bilmiyorsunuz.” diyen adamdan fazla şey beklemek doğru olmaz bence.
@polemik bir lansmanda çok fazla wi-fi erişimi olduğundan internete giremiyorum diyordu.
telefonu erişeceğin kablosuz ağı neden ayrı yapmaz bu iş bilmezler demiştim.
@narako Yıllardır Apple kullanıyorum, ürünler bence son derece kaliteli ancak markanın iletişim tarafı berbatın ötesinde.
@polemik en büyük avantajları kendi donanımlarına özel yazılım yapmaları . son 3 nesildir tökezliyorlar bir kaç olayda.
15 serisi çıkarken Pro modellerinde olacağı iddia edilmişti ve ben “Demek ki 15’te olmayacak” diye düşünmüştüm.
Bu arada, piyasaya çıktıktan 3 ay sonra 15 PM aldım. 🙂
Bence son sürüm en iyi olanı
localde çalıştırma kafasından vazgeçseler sorun olmaz 13'de bile çalışır