Milli takım sponsorunun milli takıma başarılar dileriz temalı reklamı hala gösteriliyor televizyonlarda. Bu firmada bir tane zeki adam yok mu ya milli takım rezil kepaze oldu bu reklamı geri çekelim diyecek?
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kimse böyle bir şey beklemediğinden son maça kadar reklam alınmıştır. Reklamın iyisi kötüsü olmaz diye iptal etmiyorlardır.
Reklam her önüme çıktığında milli takıma küfür ediyorum o işe yarıyor aslında.
herkes 3 maymunu oynuyor işinin iyi yapan kimse kalmadı nerdeyse
Turnuvada şu ana kadar yalnızca 2 takım elendi. Biri Haiti diğeri de biziz ne yazık ki. Çok ihtimal vermemişler galiba bu kadar erken eleneceğimize.
Parası ödenmiştir kupa süresince.
+1
Enpara dünya kupası temalı giriş ekranı vardı bugün normale dönmüş ;D
Anlaşmalar yapılmıştır, o yüzden dönüyordur o reklamlar işin olması gerekeni kaldırılmalı bende sokakta ilan panolarında görüyorum telekom milli takıma başarılar diler falan artık PR olumsuz algılanıyor.