Bu ara çok sık elektrik gidip geliyor. Fakat sonrasında kasayı çalıştırdığımda CPU ledi yanıyor ve RGB'ler tamamen sönüyor. Her seferinde aşağıdaki yöntemle düzeltiyorum ama ertesi tekrar aynısı oluyor gün içinde yada gece elektrik gidip geldiği için kasa kapalı olduğunda dahi sorun oluyor. PSU ile alakalı olma durumu nedir sizce? FSP Hydro G 750W. Anakart Gigabye X870 Wifi6 modeli. Gerçi önceki sistemde de aynı PSU kullanıyordum, onda problem olmuyordu.

BeğenFavori PaylaşYorum yap