Geri döndüm arkadaşlar 😀 Petersburg güzelmiş, gidebilirsiniz 😀 Eyyorlamam bu kadar 😀
Teknoseyir gündemi
#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#ikinciel#OtoSeyir#SatılıkSon bir saat içinde 118 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
2 resim göreydik ya arşivde yok mu hiç.
Kızın telefonunda hocam hepsi 😂 Bende mumya ve hint tanrıları var 😂
Telefondakilerin hepsini yükledim hocam 😀 Ama ben çekmedim pek foto ya, kız çekti hep. Ben etrafa bakmakla meşguldüm full 😀
.
Yukarıya foto yüklememe izin vermedi site 🙁
@bobrekus Adamlar foto çekme demiş, siz ne yapmak istemektedirsiniz.
@alpolic_fr Hocam flaş yasak sadece 😂
@alpolic_fr flaş yasssah.
.
..
Öznesi ön görüntü olan görüntü yandan çekilmez. Biraz foto çekme tüyozu izleyin derim.
@tarikx Hocam cam çok yansıtıyordu beni, o yüzden yan çekmek zorunda kaldım neredeyse her şeyi 😀
@bobrekus Hımm. O zaman işler değişir. Telefondan bakıyordum resimlerine anlamamışım camı.
🙂
@tarikx Hocam valla çok sıkı koruyorlardı 😀 Bi tane kız dokundu esere, alarm öttü, apar topar toplandılar başına ne yapıyorsun gibisinden başka odaya aldılar da sonra ne oldu bilmiyorum 😀 😀
@bobrekus Ha ha :): ) Yılmaz özdilden dinlemiştim. Bizim kaşıkçı elması ve diğer müze eşyasının yarısından çoğunu sahtesiyle değiştirip gerçeğini satmışlar. 🙂 🙂 O aklıma geldi şimdi.
...
Mevsimine göre havanın en kötü olabilecek zamanına denk gelmişsin. Kapalı mekan müzeleri gezdikten sonra asıl açık alan parklar yeşillikler ile keyfi çıkıyor bu şehrin. Tekne kanal turu yaptın mı
Çok fazla gezilecek yer vardı hocam. Genel olarak yürüyerek gezdim, sokakları çok sevdiğim için. Kaldığım süre maalesef her yere yetmedi 🙁 Yağışlıydı hava sıcak olsa da. Beyaz geceler zamanını yakalamak için gittim aslında. Çok geç saatte bile gezebiliyordum rahatlıkla, her şeyi görüyordum 😀
Geçiniz bunları ablalar nerede. :/
Ablalar orada kaldı hocam 😂😂😂
@bobrekus :'(