Bu çanta kabin bagajı olur değil mi sorun yaşamam?
#TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • ozeba @ozeba

    16 inç samsonite çantayı kabin bagajı diye yanıma aldığım oldu. Ama tarttıktan sonra izin verdiler. Bu arada halı çocukluğuma görürdü😊

  • Polemik @polemik

    Sanırım soru hatalı. Bu çantanın kabin bagajı olmasında en ufak bir sorun bile yok. Bence siz "Bu çanta kişisel/koltuk altına sığacak çanta olarak değerlendirilir mi?" diye sormak istediniz.

    Ebatları bilseydik daha iyi yorum yapabilirdik sanırım ama çok büyük görünmüyor, muhtemelen 16 inçlik bir ultrabook taşınabilecek boyuttadır diye anlıyorum. Eğer öyleyse Pegasus'la (sanırım en çok sorun çıkaran onlar) sorun yaşamazsınız ve kişisel/koltuk altına sığacak çanta olarak değerlendirilir diye düşünüyorum.

    Örnek vermek açısından şöyle ifade edeyim. Uçakla genelde fotoğraftaki çantalarla yolculuk yapıyorum. Sırt çantasının boyutuyla ilgili fikir vermek için yazıyorum, sırt çantası Decathlon'un 23 litrelik orta boy çantası. Buna kabin bagajı etiketi takmaya gerek görmüyorlar check in sırasında. Alttaki orta boy valiz ise zaten kabin altındaki bagaja gitmek zorunda her zaman.

  • errante @ersoy

    uçak altı, kabin bagajı ve koltuk altı üçü ayrı şeyler. kabin çok rahat olur, koltuk altı olabilir gözüküyor.

    https://www.flypgs.com/pegasus-bagaj-kurallari

  • awacs7n @pesatalim

    hocam çantayı nereden edindiniz acaba? güzel görünüyor.

  • Afsinyus @ufo

    5-6 migros poşetiyle binen var her türlü girersin. Sal biraz. Rahat ol.

  • TechnoseyirFan @never1942

    Ölçümlerine göre durumu havayolu standartlarıyla (55x40x23 cm) karşılaştırdığımızda tablo şu şekilde:
    Yükseklik (52 cm): Harika. Havayollarının 55 cm olan maksimum yükseklik sınırının altındasın. Uçağın baş üstü dolabına derinlemesine çok rahat sığar.
    Genişlik (46 cm): Havayollarının standart genişlik sınırı 40 cm'dir. Ölçtüğün 46 cm'lik değer, sınırı 6 cm kadar aşıyor gibi görünüyor.
    Ancak burada senin için çok büyük bir avantaj var: Çantan sert plastik bir valiz (kabin boy troley) değil, yumuşak kumaş bir sırt çantası.
    Ölçümünün 46 cm çıkmasının sebebi muhtemelen çantayı yere koyduğunda kumaşın sağa sola yayılması ya da yanlardaki ceplerin şişkinliğidir. Havalimanında (çok nadiren de olsa) çantanın boyutundan şüphelenip seni o demir ölçüm kutularına (sizer) yönlendirirlerse, kumaş çantayı sağından solundan bastırarak o 40 cm'lik aralığa rahatlıkla sıkıştırabilirsin. İçine çantanın genişliğini esnemez hale getirecek yatay ve çok sert bir cisim koymadığın sürece (örneğin çantanın enini tamamen kaplayan sert bir kutu), kumaşın bu esneme payını hiçbir havayolu görevlisi sorun etmez.
    Özetle; boyut anlamında bu çanta seni asla yarı yolda bırakmaz. Sadece daha önce konuştuğumuz gibi içine çok ağır şeyler doldurup 7-8 kg sınırını geçmemeye özen göstermen yeterli olacaktır. Biniş kapısından sorunsuz bir şekilde geçersin.