Adamın biri amerikada mıydı nerde cybertruck a üstüne süs niyetine makineli takıyor. Bunu da öğrenen tesla aracı uzaktan kapatıyor ve öylece hurdaya çeviriyor.
@orcunfix adamın biri dediğin Çeçen bir komutan. Arabayı Ukrayna Rusya Savaşı'nda cepheye göndermiş herif. Yani burada tesla'yı suçlayacak çok da bir şey yok.
@ronniejamesdio Ne olursa olsun gene de elleyemez. Sen evdeki mutfak bıçağını aldın birini doğradın e markası da gelsin elini kessin senin mesela ne hakla ? ha mahkemeye verirsin markamı kötüledi dersin mahkeme kararıyla kapatırsın ya ne olursa bir sisteme sürece göre hareket edersin. Toyota kamyonetler mesela terörist kamyoneti durumunda de mi ? E toyota ne yapıyor ? yada ne yapabiliyor ? Adamlar hala ortadoğruda satıyorlar. 😀 Birde işin kötü yanı herifler bunu reklam ile yapıyorlar, dayanıklı şöyle böyle iyi diye. 😀
@ronniejamesdio Kendi ülkesinde verecek. Benim markamı bu adam üstüne taramalı taktı kötülüyor diyecek kapatmam lazım o araçla suç işleyemesin deyip verip kararı alsın kapatsın. Kafasına göre uzaktan kapatmak nesi ? Yasal zemini yok birşey yok. Bunu yapan herif demek ki aracın heryeri kamera, sen içerde karınla oynaş onu da izler evinde mastürbasyonda yapar kim engel olur ? Elon manyağın narsist herifin teki sonuçta.
@orcunfix vallahi büyük ihtimalle araç satılırken sözleşme falan imzalatıyorlardır, şunu yaparsan aracın uzaktan kapatılır diye de yazmışlardır dolayısıyla yapacağın pek bir şey yoktur.
@ronniejamesdio Ondan sıkıntı işte bunlar. Sonu yok bu işlerin internete bağlanmayan araç en güzeli kafa rahat. Navigasyonu da 50 inç ekranı da olmayıversin telefonu takar bakarız. 😀
Otonom sürüş için aylık 5000 lira mı vereceğim? Şu an param olsa giderim 1990-2000 arasında üretilmiş ilk sahibinden temiz bir Mercedes bulur alırım. Sağını solunu eksiğini gediğini toplarım sonra da sittin sene binerim.
@ronniejamesdio " Şu an param olsa" işte sorun burada başlıyor, paran olunca eski otomobil almazsın. Zaten bakımı konforsuzluğu illallah ettirir bir noktada.
@ozgurt Ben şu an satılan donanımla doldurulmuş ama araba olmayı başaramamış araçlara kuruş para vermem. 1990 ve 2000 yılları arasında üretilmiş bir mercedes'te gayet konforlu. Bugün üretilen hiçbir aracı 50 sene sonra yollarda göremezsin ama o mercedes'i görürsün.
Çinliler de gümbür gümbür geliyor. Rekabet artınca görürüm onları.
Arabaya aboneliktir uzaktan kitlemedir gibi şeyler kabul edebilemez geliyor. Araba arabadır hizmet değildir.
Adamın biri amerikada mıydı nerde cybertruck a üstüne süs niyetine makineli takıyor. Bunu da öğrenen tesla aracı uzaktan kapatıyor ve öylece hurdaya çeviriyor.
@orcunfix https://edition.cnn.com/2024/09/20/business/chechnya-kadyrov-musk-tesla-cybertruck-disabled
@orcunfix demek ki makineli takmadan önce kartı çıkartmak lazım arabadan 😅
@orcunfix adamın biri dediğin Çeçen bir komutan. Arabayı Ukrayna Rusya Savaşı'nda cepheye göndermiş herif. Yani burada tesla'yı suçlayacak çok da bir şey yok.
@ronniejamesdio Ne olursa olsun gene de elleyemez. Sen evdeki mutfak bıçağını aldın birini doğradın e markası da gelsin elini kessin senin mesela ne hakla ? ha mahkemeye verirsin markamı kötüledi dersin mahkeme kararıyla kapatırsın ya ne olursa bir sisteme sürece göre hareket edersin. Toyota kamyonetler mesela terörist kamyoneti durumunda de mi ? E toyota ne yapıyor ? yada ne yapabiliyor ? Adamlar hala ortadoğruda satıyorlar. 😀 Birde işin kötü yanı herifler bunu reklam ile yapıyorlar, dayanıklı şöyle böyle iyi diye. 😀
@orcunfix Çeçenistan'da Kimi nereye mahkemeye vereceksin ki? Markanı korumak için mecburen elinden geleni yapacaksın.
@ronniejamesdio Kendi ülkesinde verecek. Benim markamı bu adam üstüne taramalı taktı kötülüyor diyecek kapatmam lazım o araçla suç işleyemesin deyip verip kararı alsın kapatsın. Kafasına göre uzaktan kapatmak nesi ? Yasal zemini yok birşey yok. Bunu yapan herif demek ki aracın heryeri kamera, sen içerde karınla oynaş onu da izler evinde mastürbasyonda yapar kim engel olur ? Elon manyağın narsist herifin teki sonuçta.
@orcunfix vallahi büyük ihtimalle araç satılırken sözleşme falan imzalatıyorlardır, şunu yaparsan aracın uzaktan kapatılır diye de yazmışlardır dolayısıyla yapacağın pek bir şey yoktur.
@ronniejamesdio Ondan sıkıntı işte bunlar. Sonu yok bu işlerin internete bağlanmayan araç en güzeli kafa rahat. Navigasyonu da 50 inç ekranı da olmayıversin telefonu takar bakarız. 😀
Otonom sürüş için aylık 5000 lira mı vereceğim? Şu an param olsa giderim 1990-2000 arasında üretilmiş ilk sahibinden temiz bir Mercedes bulur alırım. Sağını solunu eksiğini gediğini toplarım sonra da sittin sene binerim.
Pas sorunu var bir noktada.
@burak25 her şey hallolur. Bugün sıfır aldığın elektrikli cherry tiggo lar 6 ayda paslanmaya başlıyor.
@ronniejamesdio " Şu an param olsa" işte sorun burada başlıyor, paran olunca eski otomobil almazsın. Zaten bakımı konforsuzluğu illallah ettirir bir noktada.
@ozgurt Ben şu an satılan donanımla doldurulmuş ama araba olmayı başaramamış araçlara kuruş para vermem. 1990 ve 2000 yılları arasında üretilmiş bir mercedes'te gayet konforlu. Bugün üretilen hiçbir aracı 50 sene sonra yollarda göremezsin ama o mercedes'i görürsün.
içinde simkart vb. uzaktan erişim şeyi olan arabaya binmem. yapabiliyorsa offline sürsün, arabayı satarken paket olarak eklesin çıkarsın.
Bunu paylaşan adam bir açıktan faydalanıp 228bin tl olan şeyi 10bin tl’ye alıyor. 7 aydır bu şekilde kullanıyormuş. Ondan bahsetmiyor ama 😀
onu nasıl yapmış 😀
@makineci yt var cracklı 😀
Well come to debit slave age DSA