telefon almayı düşünen varsa
https://www.vatanbilgisayar.com/samsung-galaxy-s25-edge-akilli-telefon.html
fiyatı çok iyi özellikle s25fe'nin 42lere çıktığını düşünürsek
kullanan varsa yorumlarını da alırız
telefon almayı düşünen varsa
https://www.vatanbilgisayar.com/samsung-galaxy-s25-edge-akilli-telefon.html
fiyatı çok iyi özellikle s25fe'nin 42lere çıktığını düşünürsek
kullanan varsa yorumlarını da alırız
Son bir saat içinde 308 ziyaretçi, 105 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
O pil süresiyle o kamerayla o parayı etmez. Özellikle ince hafif telefon isteyenler hariç kimseye önermeyin. T serisi şayomiler kadar kamera performansı var yok. Bence yani.
https://youtu.be/VGngMymzodM?t=884 fena durmuyor ki karşılaştırdığı kamera s25 ultra, 2 kamera olduğu için geniş açıda patates
@cimadam s23 ultra ile aynı kamera, eskidi artık.
25 fe şu anda 37 bin
Hocam çok düşünüyorum, büzülüyorum, ayıkıyorum. Bir nebze hareket yok.
Çünkü pere yok.
Kurban aldım. 🙂 Yiğenlere harcadım parayı. Olursa zamzung güzel bir şey patlatıcam.
Bu telefonun bi' incelemesini görmüştüm; adam pilin en kötü gittiği gün 5G'de konuşma yaptığım gün demişti. Uygulamalarda vs. bir sorun yaşamadım diyordu pilden yana.
Kuponla 32.729 lira oluyor. Samsung S25fe
Nerede bu fiyata satılıyor? Güzelmiş
@ufkabakan Mediamarkt.