Son birkaç gündür siyasi olaylardan sonra borsanın artması hakkında ne düşünüyorsunuz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Whole New World @wnw

    Normal inside trade dönüyor çünkü

  • oniki @oniki

    Dolar niye artmıyorsa aynı nedenle bu olan. Sonra borsa düşecek, daha sonra çıkacak, bu böyle sürüp gidecek, ama şu an yapay bir durum olduğu besbelli. Ne olacağı bilindiği için hazırlık yapılmış, uygulanıyor.

  • Erdinç B. @erdincb

    Düşmedi demek yanlış olur. Söylentiler çıktığından beri yüzde 15 düştü. Yani Perşembe mahkeme kararı çıkana kadar bunu önceden bilenler günlerdir soluksuz satıyorlardı. Mahkeme kararı ile küçük yatırımcının satması sağlandı. Cuma sabahı teminat tamamlamak istemeyen vadeli yatırımcısı yüzde 5 daha aşağıdan pozisyonlarını kapattı. Bir de üstüne şort pozisyon açtılar. O andan itibaren long pozisyondan yüzde 15 kaybeden küçük yatırımcıya bir de şort pozisyondan kaybettirdiler. Viopta yüzde 10 zarar demek zaten paranın tamamını kaybetmek demek kaldıraçtan dolayı. Düzen böyle.