Yan bahçeye yavru martı düşmüş ya da bir şekilde gelmiş. Baya küçük ama yavru. Anası da çevresinde gezip ötüp duruyor, kafam şişti be. Bunları yakalayıp martı döner mi yapayım ne yapayım?

Yan bahçeye yavru martı düşmüş ya da bir şekilde gelmiş. Baya küçük ama yavru. Anası da çevresinde gezip ötüp duruyor, kafam şişti be. Bunları yakalayıp martı döner mi yapayım ne yapayım?

Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Köfte de olur. Bol soğanlı.
geçen @orcunfix in önerisi çok iyiydi.
Aha da manyak.
Görselim yazıya gitti.
🤣🤣🤣🤣
Bence uygun olmuş.
Bende diyorum ne alaka 🙂
Yavruysa ilk uçma denemesinde başarısız olup yere düşmüş olabilir, tekrar yukarı yuvasına (damda falandır) dönmesi lazım, yoksa işi zor, düştüyse yaralanmış da olabilir. Üzücü bir durum, martıyı kolayca alıp başka yere de taşıyamazsınız 🙁
Elleme. Doğa görevini yapar...
Ya devlet başa, ya kuzgun leşe demişti bir kaç sene evvel kendileri.