Yan bahçeye yavru martı düşmüş ya da bir şekilde gelmiş. Baya küçük ama yavru. Anası da çevresinde gezip ötüp duruyor, kafam şişti be. Bunları yakalayıp martı döner mi yapayım ne yapayım?

BeğenFavori PaylaşYorum yap