Saat 19'da Ayşe Abla yeni Xbox'ı çıkarıp masaya koyacakmış.
Teknoseyir gündemi
#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 237 ziyaretçi, 48 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Güzel haber
Koymazssa seni cimere şikayet edeceğim 😛 Seni yasaklasın
yapmasın yapmasın daha yeni series s aldım tekrardan :/
https://youtu.be/LsSGn_wDZ2Q?si=qRxOPUWOj7BMaii_