Kamera, GPS alıcısı v.b. ayrı birer birim değil mi? Yani yalnızca birer yazılım değil. Fiziksel olarak da ayrılar. Bence bunların elektriğini kesen bir telefon yapılabilir. En azından benim tahminim. Güvenliğine önem veren insanlar için yapılabilir aslında. Bu Ayfon ses açma kapama tuşları gibi, kamera vesaire kapatan tuş olmalı. Onların olduğu kısmı telefonun kalanından ayırsın

BeğenFavori PaylaşYorum yap