işsizlik maaşım kesilmiş, yarın işkura gidicem bakalım niye olmuş
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bakalım hangi kapitalist yalanı uydurmuşlar. şaka gibi bilgilendirme de yok. şak diye kes. sen nesin ki...
Üstüne GSS prim borcu gelmiş 😂😂 işsiz adamdan her ay 2 bin TL haraç kesiyorlar
@cenk_akay08
Bir taraftan veriyor bir taraftan alıyor.
belki de işe almıştır birileri seni, öyle olsa ya 😀
Gitmediği için hemen kovuyorlarmış 😀
Yurtdışına çıkmıştım meğer onu bildirmek gerekiyormuş. Gene basvuru yaptık bakalım ne olacak. Giriş çıkışın belli zaten emniyet sisteminde var. Ugrastiriyorlar milleti.