1 Mayıs dolayısıyla sağda solda duvarlarda bir sürü devrimci örgüt veya partinin afişlerini görüyorum, nato'dan çıkılsın, tam bağımsız Türkiye, kahrolsun ABD falan bir sürü slogan var afişlerde. Bunlar sadece 1 Mayıs'ta mı ortaya çıkıyorlar, 1 Mayıs haricinde neredeler? Neyin kafasıdır bu ben anlamıyorum?

BeğenFavori PaylaşYorum yap