ben kendi hesabıma zorluklar sonucu giriyorum. Her seferinde aynı şey. Birde Hello bilmem ne diye birşey çıkarmış yok anahtar yok bilmem ne. İstemiyorum diyorum her seferinde şifremi yazıp girmek istiyorum yok. Uğraş dur.
Bi hizmete giriş yapmak cidden kabus gibi bişey oldu artık. Hele ki gizlilik için VPN kullanayım dediğinizde daha da kötü oluyor. Mesela reddit vpn ile giriş yapamazsın diyor. İnternetin içine ettiler be.
miki garip şeyler denemeyi seviyor.
Miki zoru seviyor.
ben kendi hesabıma zorluklar sonucu giriyorum. Her seferinde aynı şey. Birde Hello bilmem ne diye birşey çıkarmış yok anahtar yok bilmem ne. İstemiyorum diyorum her seferinde şifremi yazıp girmek istiyorum yok. Uğraş dur.
2 gündür bu bulmacaları çözdürtüp aptal yapay zekalarını eğittirmeye çalışıyorlar. Mail giremiyorum bunlar yüzünden.
Hep yanlış diyor. Hiç bulaşmayın, başka bir yöntem bulun derim.
Bi hizmete giriş yapmak cidden kabus gibi bişey oldu artık. Hele ki gizlilik için VPN kullanayım dediğinizde daha da kötü oluyor. Mesela reddit vpn ile giriş yapamazsın diyor. İnternetin içine ettiler be.