Telefon bakıyorum ve görüşlerinize ihtiyacım var.
S23+ kullanıyorum. Alacagım telde bu kalitede bir kamerası olması gayet yeterli, daha fazlasına kesinlikle ihtiyacım yok
Olmazsa olmaz aradıgım özellikler şunlar; E-sim, 5g ve Nfc ve Silikon karbon batarya.
256 gb hafıza fazlasıyla yetiyor. Yeni çıkacak bir model var ve bekle dediginiz olursa onu da degerlendirmek isterim.
Fiyat performans olarak en iyi model sizce hangisi olurdu.
Dipnot : S23 ten gayet memnunum ancak kayıt dısı oldugu için yordu artık.

BeğenFavori PaylaşYorum yap