Telefon bakıyorum ve görüşlerinize ihtiyacım var.
S23+ kullanıyorum. Alacagım telde bu kalitede bir kamerası olması gayet yeterli, daha fazlasına kesinlikle ihtiyacım yok
Olmazsa olmaz aradıgım özellikler şunlar; E-sim, 5g ve Nfc ve Silikon karbon batarya.
256 gb hafıza fazlasıyla yetiyor. Yeni çıkacak bir model var ve bekle dediginiz olursa onu da degerlendirmek isterim.
Fiyat performans olarak en iyi model sizce hangisi olurdu.
Dipnot : S23 ten gayet memnunum ancak kayıt dısı oldugu için yordu artık.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 195 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bütçenizi bilmiyorum ama Honor Magic 8 Pro güzel cihaz.
Evet dolu dolu cihaz ama herşeyin son modelini kullanmaya gerek yok. Snapdragon elite gen 2 bile harika işlemci. Oyun falan da oynamıyorum.
Kayıt açıldı sizin seriye
Valla o işi yapan güven veren birini bulamadım.
@kaptanexa Facebook grubuna bakın, güvenilir adamlar var
Silikon karbon batarya olup olmadığını nereden kontrol ediyorsun?
Sitesinde yazıyor artık güncel tellerin. Kapasiteleri baya yüksek oluyor o yüzden istiyorum.
Honor 600 Pro gelecek yakın zamanda. Honor Magic 7 Pro da bakılabilir. Honor Magic 7 Pro'yu @benvaryaben kullanıyordu yanlış bilmiyorsam.
600 pro 5 mayıs diyor. Onu bir bekleyeyim bakalım fiyatı belirleyici olacak. 7 pro 2 senelik cihaza göre cok güclü duruyor gercekten.
@anil_ Poco f8 ultra var 7 pro yerine daha güncel aynı fiyat hemen hemen.
@kaptanexa Poco F8 Ultra da olabilir, güzel telefon. Kimisi Xiaomi tarafını istemediği için Honor'u ya da başka firmaları tercih edebiliyor.
OnePlus 15
ya OP filan iyi de kılıfı bile yok. Bişey olsa anlayan yok vs sıkıntı
Samsung'dan memnunsanız, Samsung ile devam edin.