Nays kazı kazan oyunundan 40 lira kazandım. Hayırdır inşallah.
Teknoseyir gündemi
#EA#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33#note9pro#honor600proSon bir saat içinde 155 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hemen birisine çay ısmarlayın 😀
2010 yılında olsak iyi paraydı. Bir simit ve kahvehane çayı alınır 🙂
Yine alınır ya. Simit 20 lira sokakta. Geçen Bursa'daydım. Çay da 15-20 liraydı. 😅😅 Dedim biz ne yaşıyoruz ya Ankara'da falan. 90-100 liradan aşağı çay yok artık. Büyük şehirlerde çay ocağı kavramı da yok eskisi gibi.
@hamdi kahvehane çayı ve simit şimdi alınır zaten, 2010 yılında bayağı şey yapılır o parayla. Filtre kahve makinesi alınırdı mesela. O yıl ben Logitech 2+1 ses sistemini 50 liraya almıştım.
@arandur 2010 yılında ortalama 26.5 dolar ediyormuş 40 TL, enflasyonu katmasanız bile bugünün 1192 TLsi.
EK: 2010dan beri dolarda resmi enflasyon yüzde 51 olmuş. Yani o zamanın 40TLsi bugünün 1800 TLsi gibi (en az).
@arandur haha ben uyanamadım bugün heralde. 😀
hayr olduğunu pek sanmıyorum 😀
4000 lira kaybetmeniz için kurulmuş tuzak. "40 lira kazandım demek ki daha kazanabilirim..."
kumar batağına düşmeden önceki son sözler gibi geldi bana.