Her türlü iphone'u taklit eden Çinliler iphone 16e'yi neden taklit etmiyor acaba? En çok satan telefonlardan biri halbuki iphone 16e.
Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
16E fakir cihazı, onunla hava atamazsın, o yüzden kimse gidip çakmasını almaz.
Fakir adam zenginlere telefonuyla hava atamaz, atsa da cürmü kadar atar, olmaz, tutmaz. Fakir adam iPhone 11le diğer fakirlere havasını atar.
@oniki aksine fakir ve liseli öğrenci için statü ve hava sembolü. İkisinin ortak noktası da pek mantıklı hareket etmemeleri.
Benim kullanım tarzıma çok uyan bir cihaz iphone 16e. Ancak apple'in cinsliklerine deli oluyorum. Geçen bir Whatsapp grubuna mesaj yazdım. İmla hatasını düzelttim sonra. Düzenlenmiş mesajı kimin okuduğunu göremedim mesela. Android'de Whatsapp, Appple versiyonundan çok daha kullanılışlı.
Taklit yapılmışken, en pahalı olan yapılır. Şimdi mesela kalpazan sahte TL bassa, 200TL mi basar, 10 TL mi? Benzer durum.
%100 vardır