Ventoy harikaymış bir daha rufus kullanmam.
Linuxta olmadığı için zaten kullanamam zaten. Akkskakkdjsjdj
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

ventoy olmasa da rufus kullanmam 😀 ventoy candır
Ventoy güzel ben de seviyorum. Çok pratik, direkt iso dosyasını atıp geçiyorsun ama secure boot işinde sorun çıkıyor. ekstra işlem gerekiyor.
https://www.ventoy.net/en/doc_secure.html
Keşfettiğim zaman işte bu demiştim 😃
Ben neredeyse bütün dağıtımlarda yüklü gelen diskler uygulamasını açıyorum. İso'yu disk imajını geri yükle diyorum. Bu kadar.