Kamuda işçi olmak isterseniz en rahat yer neresi ? Hastanede temizlik işçisi rahat mıdır? Cevap heralde yerine göre. Ben bu şekilde konuşmak istemezdim işten kaçmak istiyor veya milletin parasını yemek istiyor gibi, ama Özel sektörde insanın ağzına nokta. Yaptıkları için ben de artık illallah diyenlerdenim.
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
TR de kamuda oldugun surece bir problrem yok. temizlik iscisi falan bakmadan gir.
tcdd olabilir
Hemşire bir arkadaşım var, onun dediğine göre ek ödemelerle temizlik işçileri onlardan fazla alıyormuş. Ama üni mezunlarını kabul etmiyorlar diyordu.
Yüksek lisans bilgisayar mühendisiyim hastanede temizlikçi ilanı açılsa başvururum. Mis gibi iş.
Kendi isinde becerikli degilsen fark yaratamamissan sorun yok bence gayet calisabilirsin.
@cumburlop bilmem, master’ı birinci bitirdim. önce ingiltere sonra amerika’da bir şirkette çalıştım. yazılım ekip lideri oldum. daha sonra vodafone’dan çağırıldım ve oraya geçtim. Başarı biraz kişisel görüş olsa gerekçe sana göre başarılı mıyım? Ben algılayamadım çünkü gerizekalıyım biraz, ama temizlik işi güzel geldi. Yerleri azıcık süpür bok götürsün önemli değil, 70-80k maaş. Dert yok tasa yok. Belki de başarısız beceriksiz olduğum için mantıklı gelmiştir.
@agab Valla bence normal seyler ben master i yurtdisinda yaptim ve epey bilinen bir amerikan sirketinde calisiyorum. Ekstrem bir durum gormuyorum cogu kisi zaten asagi yukari boyle. Bir seyleri abartmaya gerek yok.
@cumburlop vay be, normal şeyler demek. neyse becerikli değilim o halde dediğin gibi. temizlikten devam biz
@agab Hocam abartmaya gerek yok.
@cumburlop herkes team lead oluyorsa böyle yurtdışında falan hemen iş buluyorsa, şu an iş bulamayan herkes gerizekalı mıdır hocam o halde? normalin altında kaldıkları için.