biz 5G'ye değil 4,9G'ye geçiyormuşuz da haberimiz yok.
NSA diye bir olay varmış, özetle durum şu, 5G baz istasyonu kuruluyor ama ana çekirdek ve omurga halen 4G cihazları ile kurulu, bu yüzden telefonlarımız konuşma-SMS-sim işlemlerini halen 4G üzerinde yapacakmış, yani 5G'ye geçiyoruz ama 4G'den kopamıyoruz, 4G çekmiyorsa sim doğrulaması yapılamadığı için 5G de çalışamıyormuş telefonumuzda, telefonlarımız hem 4G hem 5Gye aynı anda bağlı kalacakmış, bu da 2 kat hızlı biten şarj demek.
Gerçek 5G için 3-4 yıl sonra ancak omurganın da dönüştürülmesi gerekiyormuş, işte o zaman hem ses hem sim kart doğrulaması 5G ile yapılacakmış.
🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap