Oha lan bu film o kadar mı kötüydü ilkine göre de 6.5 puan aldı? İzlenir mi ne diyorsunuz?
https://www.imdb.com/title/tt9218128/

Oha lan bu film o kadar mı kötüydü ilkine göre de 6.5 puan aldı? İzlenir mi ne diyorsunuz?
https://www.imdb.com/title/tt9218128/

Son bir saat içinde 282 ziyaretçi, 127 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Tutmuş ve sonu kesinleşmiş bir film yıllar sonra tekrar çekilmişse buna söğüş denmektedir. Fragmanını bile izlemekle zaman kaybedilmemelidir.
ai mı yazdı bunu?
@alipektas inek yazmadı 🙁
Bence zaman kaybı.
Denzel Washington'ın hatrına izleyecektim de vazgeçtim artık.
İlk filmde bir tane kötü oynayan sırıtan karakter yoktu. Onun üstüne koymaları zordu. Bu filmdeki ana karakteri oynayan kişi aklımda bile kalmadı.
Bu da çöp maalesef.
kıllıaliyatör elazığ küfürlü sürümü daha eğlenceli olabilir