Teknoseyir ahalisi iyi akşamlar, 5000 TL altı parasının hakkını verecek oyun-iş monitörü bakıyorum. Yakın zaman alan, aldıran veya kullanan var mıdır? Yorumlarınız çok değerli 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap