KPSS ile merkezi atama sisteminde yerleşmede torpil oluyor mu?
Bir arkadaşım "mülakatlı alımlarda torpil olabilir burda doğrudan puan ile yerleşiliyor torpil olmuyor" dedi haliyle iddialaştık ben de merak ettim. Gerçekten böyle mi?
Hiç duyduğunuz bir vaka var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap