Mehmet @muaddib 05 Ocak 2026 - 13:33 #BenimKilitEkranım 😀 Konuyu arada hortlatmak lazım. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 6 Erhan M. @erhanm . 05 Ocak 2026 - 13:36 Yanıtla Beğen tigiy @tigiy Telefonu aldığım günden veri ayni 😁 05 Ocak 2026 - 13:54 Yanıtla Beğen AB9 @sqn amoled black, hem kilit ekranı hem duvar kağıdı. her zaman ve sonsuza dek. 05 Ocak 2026 - 14:30 Yanıtla Beğen 2 oniki @oniki Ekran IPS olsa bile mi? 😛 05 Ocak 2026 - 15:03 Yanıtla Beğen AB9 @sqn @oniki oneplus 5'ten beri IPS'e hiç dönmedim. 05 Ocak 2026 - 15:51 Yanıtla Beğen İbrahim Genç @miharbi 🤤 05 Ocak 2026 - 20:32 Yanıtla Beğen İptal
.
Telefonu aldığım günden veri ayni 😁
amoled black, hem kilit ekranı hem duvar kağıdı. her zaman ve sonsuza dek.
Ekran IPS olsa bile mi? 😛
@oniki oneplus 5'ten beri IPS'e hiç dönmedim.
🤤