@ozgur motosiklet vergisini yanlış hesaplıyor 250cc altı motosikletlerde ötv yüzde8 senin site 0 yazıyor
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
@ozgurg danışmaya lütfen 🙂
Nasıl yüzde 8?
https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.4760.pdf
0'ın yanında 58 var, o da şurayı işaret ediyor: https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2018/12/20181231M4-31.pdf
https://www.pwc.com.tr/tr/Hizmetlerimiz/vergi/dolayli-vergi/bultenler/kdv-%C3%B6tv-b%C3%BCltenleri/2025/tasit-araclarinin-otv-oranlarinda-degisiklikler.pdf geçici indirim bitmiş herhalde. 2019 da sıfırlanmıştı bi ara. Senin attıkların eski tarihli.
@ozturka Hmm, bak o şekilde olabilir. Akşama inceleyeyim, teşekkürler. @rj0lnir
2 ay önce motor aldım. Faturasında %8 ÖTV, %20 KDV var hocam.
Eski sanırım 2019da vergi indirimi gelmişti geçici olarak şuan 8 olarak uygulanıyor
0'ı görünce anlamam gerekirdi. 😀 Teşekkürler.
@ozgurg Bilmiyorsan yapma arkadaşım.
@alpolic_fr Bilmeyenlerin iş yaptığı bir ülke burası. 🙁