Sanırım edge tarayıcı ile yolun sonuna geldik. Varsayılan arama motoru olarak "yandex" seçili geliyor. Ayarlardan da değiştiremiyorum. Kullanan var mı? Edge yerine ne tavsiye edersiniz?

Sanırım edge tarayıcı ile yolun sonuna geldik. Varsayılan arama motoru olarak "yandex" seçili geliyor. Ayarlardan da değiştiremiyorum. Kullanan var mı? Edge yerine ne tavsiye edersiniz?

Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
buradan değişiyor
google gelmiyor...
@turan-emre arama motoru eklemek gerekir muhtemelen
Edge de en sinir olduğum şey yanlarda çıkan ince çizgilerdi sanki tarayıcı başka bir şeyin üstünde çalışıyor gibi onu da flags kısmından kapatabiliyoruz.
Güncel mi? Böyle olunca tarayıcıyı resetlemeyi önermişler.
Evet güncel. Deneyeyim bakayım ne olacak
@turan-emre w10 üzerinde bu duruma denk gelmedim. Ama w11de böyle oluyormuş.
@krycek Teşekkürler hocam. Böyle yapınca düzeldi.
Microsoft ürünlerini neden kullanır ki insan. Maxthon var mis gibi
Her güncellemeden sonra tekrar Yandex yapıyor arama motorunu. Sevmediğim tek özelliği. Bing yapsa yine anlayacağım kendi arama motoru hani yazık derim. Yandex nedir.
Bende de ayarlar bozulmuyor. Resetlerseniz düzelir belki.