Sanırım edge tarayıcı ile yolun sonuna geldik. Varsayılan arama motoru olarak "yandex" seçili geliyor. Ayarlardan da değiştiremiyorum. Kullanan var mı? Edge yerine ne tavsiye edersiniz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap