Ghost of Tsushima'yı almıştım indirimde diye, Alan Wake 2'yi bitirmeden başlamayacağım ama intro kısmını oynamak için o kısma kadar oynayayım dedim. Abi muazzam bi sahne yahu, açık ara "gördüğüm" en sinematik & kaliteli giriş sahnesi olabilir. Anahtar nokta orada çalan müzik tabii, o kısımda zaten kökledim ses sistemini. Çok kısa sürüyor ama bence, 15-20 saniye falandı. Orada bi 2-3 dakika aynı müzik ve tempoyla at koşturmalıydık, çok daha muazzam olabilirmiş öyle olsa bence. Neyse, yeterli dozu alıp bıraktım tabii. Sıradaki oyunum bu ama kesinlikle, sevdim oynanışını tasarımını vs.

BeğenFavori PaylaşYorum yap