Adam elli yaşında sahip olduğu tutkuya ve enerjiye bak, ben 27 yaşındayım şu hayat enerjisinin 1/5'i bende olmuş olsaydı abad olmuştum 🙂
https://youtube.com/clip/Ugkxr7BY6SFmPg6F8l4uTgZ_ewlNTcxNQMlR?si=VwYiOqubB3A8zKno

✂️ Taner Abi'nin oyun tutkusu :)

60 seconds · Clipped by Kitaplar & Kelamlar · Original video "1000 Tane PS3 PS4 PS5 Xbox Oyunu Çıkacak mı ?Akşam Mesaisi [Canlı🔴 Esnaf Ziyareti]" by Konsol ...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Halid @abdhbal

    Abi dibi görmüş birisi olduğu için normal geçen her gününe şükrediyor bence. Batmış, boşanmış vs. epey yaşanmışlık var.

  • Tarık @xahve

    Demin Bakırköy'deydim, oradan geçmedim, kapının önünden geçenden huylanıyor adam, uzak olayım

  • protego @protego

    Sevdiğin işi yapmakla ilgili bence

  • Chevron @chevron

    Bir işi yeterince uzun süre yaparsan, mutlu olabilirsin

  • OrcunFix @orcunfix

    Birde şöyle bir olay var. Bu abi için konuşmuyorum sadece ama işi buysa bu adamın mecbur topluluğu elinde tutmak için de biraz abartması gerekebilir. Atıyorum allah korusun ama kanser olduğunu da öğrense aç kalmamak için bu işi yapıyorsa şayet işine devam etmesi lazım. Benim dönercim vardı mesela oranın sahibi adam kansermiş. Her gidişte sağolsun bize ayran işte gazoz falan ikram ederdi bazen hatta para çıkmıyordu karttan verelim diyorduk sonra verirsin diyordu adam süper iyiydi ama bir öğrendik ki meğer kansermiş. Adam kanser halinde işe geliyor işinin başındaydı. Ben geçen gittiğimde oğulları duruyordu sordum nerede diye meğer adam işte dediğim gibi 7 aydır falan kanser ve hastanede son 1 aydır yatıyormuş. Dün öğrendim adam malesef ölmüş. Mecbur adam gelmiş işinin başında durmuş ona da o zevk veriyormuş demek ki. Böyle işte bazı şeyler hayatın akışı yapacak birşey yok. Yani ondan diyorum bu abimizde bu role girmiş bu rolü yapmak zorunda görmüş olabilir kendini ve o şekilde davranıyordur onu da bilemeyiz.

  • AB9 @sqn

    enerjisini nereye boşaltıyorsa boşaltsın da bir tane düzgün gözlük bezi alıp cdleri onunla silmeyi hala öğrenemedi, çomar gibi kot pantolona siliyor, sonra da çizik diyor.