Vestel’de ‘verimlilik’ kıyımı büyüyor: 5 bini aşkın işçi işten...

Vestel’de 'verimlilik' adı altında yürütülen toplu işten atmalar 5 bini aşarken, işçiler güvencesizliğin, zorunlu izinlerin ve taşeronlaşmanın giderek derinleştiğini söylüyor.
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • OrcunFix @orcunfix

    Orada çalışan arkadaşlarım vardı. Devamlı işte sorun oluyordu. Birde vardiya sistemleri garipmiş. Yani mesela hafta içi işe gideceksiniz değil mi sallıyorum 11-7 vardiyanız var tamam güzel, size sabah yada gece haber verilmiyor 11-7 vardiyasına gideceksin sana taaaa gece 10 da haber ediliyormuş gidip gitmeyeceğin vs. gitmeyeceksin mesela sallıyorum eee adamı teee gece 10 lara kadar niye bekletiyorsun sabah haber ver adamın günü ölmesin ? veya daha kötüsü 7-3 ise vardiyan sabah kalkıyon hazırlanıyon ama o gün iş yok sabah 6 da arıyorlar iş yok gelme diyorlar. 😀 Veya bazen haber de verilmiyormuş ama fabrikaya gidiyormuşsun oraya bugün iş yok diye almıyorlarmış geri dönüyormuşsun. 😀

  • Cenk Akay @cenk_akay08

    adamlar hayvan gibi zarar ediyor mecburlar

  • rafflesia @rafflesia

    Linkedin'e giriyorsun, paylaşımların yarısı Vestel'den ayrılık mesajı paylaşan insanlar. Zor.

  • huseyin/azuren @hegemen

    Hisens ile anlaşılmış ama devlet büyüğümüz sattırmamış.