Abicim bu macos denen garabeti yazanlar embesil mi ? lan 5-6 tane görsel indirdim, geliyorum indirilenler klasörüne, açıyorum bi görseli... e gerisi yok, diğer görsele bakmak için klasöre gidip o görseli açacam... mal mısınız olum siz ?
Tarayıcı penceresi tam ekran iken pencereyi aşağı alamıyorum. önce pencereyi küçültecem, sonra aşağı alma butonu aktif olacak. olum siz geri zekalı mısınız ?
Açılışta şifre girecem diye uğraşmamak için parmak izi tanıttık. Ama önce şifreyi gir sonra parmak izini kullanabilirsin diyor. olum siz moron musunuz ?
Bu nasıl OS lan ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap