@asaltek elinize sağlık.
Oyununu bir kaç kez oynanışını izlemem dışında alakam yok ama böyle ürünlerini görünce toplayasım geliyor.

@asaltek elinize sağlık.
Oyununu bir kaç kez oynanışını izlemem dışında alakam yok ama böyle ürünlerini görünce toplayasım geliyor.

Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hediye kabul edilir.
🤣 türünün tek örneği, olmaz.
@bobafett İpini bari ver.
Aslında world of warcraft ürünleri üretseniz talep olur diye düşünüyorum @asaltek
Güle güle kullanın, çok teşekkürler desteğiniz için de.🥰
Bu defa orijinal tasarımın biraz dışına çıkmak istedim, iyi de oldu.
Orijinal olanın da havası ayrı, yenisi de iyi bir yorum, keyifle ürettiğim parçalardandı.👍
1 set kutusunda emanet ve gönderilmek için hazır, diğerleri de sahiplerine ulaştı.
İlgilisi varsa, 1 ya da 2 set kaldı.