Herkese iyi akşamlar. Kız arkadaşımla kış için Norveç girişli olmak üzere 10-12 gün İskandinav ülkelerine kendimiz gezi planlıyoruz . Sorun şurada ki kız arkadaşımın ilk defa pasaport çıkartacak bende daha önce vizesi olan ülkeye gitmedim prosedür hakkında çok bilgim yok, bir aracı kurum falan varsa vekalet verip vize işlemlerini başlatmak istiyoruz.
Önerdiğiniz aracı bir kurum var mı? Çok teşekkürler

BeğenFavori PaylaşYorum yap