merhaba teknoseyir halkı. windows 10 kullanıyorum ve ömrünü tamamlamak üzere. windows 11'e yükseltme geldi. yükselttim diyelim. sonra temiz win 11 kurunca benim aynı lisans çalışıyor olması lazım diye hatırlıyorum. bir de bu win11 de apk çalışacak geyiği vardı o işler yalan mı oldu

BeğenFavori PaylaşYorum yap