Falcılık da yasak değilmiş bu arada. "Nace" kodu bile varmış.
https://x.com/eronat/status/1946215036428718191
#faladdin
Teknoseyir gündemi
#İşeYararYayın#GameBoy#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlog#camlicatepesi#BirazMüzik#kuantumbilgisayar#sabancı#BirazMizahSon bir saat içinde 322 ziyaretçi, 80 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Oha çok iyi dolandırıcılık vergisini verince yasal imiş memlekette.
sen yeter ki vergi (duruma göre de avantanı) ver. istediğin her şeyi yaparsın 🙂
her ülkede öyle
350W... 7 sene olmuş vay be.
Bu falaaddin en az 15 yıllıktır herhalde. Demek ki palazlanmalarını bekliyolar tepelerine çökmek için.
olmaz mııı hem de en eğlenceli grub 😀
Bir yere ekleyemedikleri her şeyi buraya atmışlar bohça gibi 😀