Arkadaşlar mini pc mi mac mini m4 mü? Tavsiye istiyorum. Overcooked oynuyoruz ailecek, laptop ekranında zor oluyordu 55" tv'ye bağladım süper oldu yalnız setup çok dağınık ortalıkta. Bu tip basit oyunları kaldıracak güçte bir cihaz alıp tv arkasına koymak, hem de dağınıklığı ortadan kaldrmak istiyorum. Oyun konsollarının sticklerini takmak için 3-4 tane usb bağlayabilmeliyim. Mac mini m4'te uzun süredir gözüm var amma iş görecekse şu mini pc'nin fiyatı da gayet makulmuş: https://www.amazon.com.tr/GMKtec-G5-Intel-256GB-WiFi5/dp/B0CZRJL7JM/ Ne dersiniz?
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Söz konusu oyunsa Windows'lu PC tek seçenek.
800TL farkla şuna bir bakın derim.
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0D9YPR7ZX/ref=ewc_pr_img_2?smid=A15SSGM7N6CCA&psc=1
Mac mini, doğal desteği olan işler için güzel olsa da araya çeviriciler girince biraz can sıkabilir. Windows tarafında kalmak, donanıma bağlı olarak oyun için daha esnek olmanızı sağlar.
Alternatif olarak dizüstü destekliyorsa Type-C dock station + adaptör kullanılabilir. Bu ikili TV'ye ve prizi bağlı olarak hazır olarak bekler, oyun oynayacağınız zaman Type-C kablosu ile dizüstünü bağlayabilirsiniz.
HP ultrabook çok fazla fan açıyor, ısınıyor. Mümkün olduğunca laptoptan devam etmeyi düşünmüyorum.
Yeni bir cihaz alırsanız ekstra dağınıklık yaratırsınız. Var olan sistemin dağınıklığını azaltmaya yönelik çözümler bulmalısınız. Laptop tv'ye bağlanırken nasıl bir dağınıklık yaratıyor ki? 1 tane fazladan HDMI kablo gerekecek sadece?
Sabit ürünlerin kablolarını gizlemek, hareketli ürünlere göre daha kolay olabiliyor.
Laptop (Hp ultrabook) fazla ısınıyor fan açıyor gereksiz yükleniyor bence. Hem hacim olarak hem görselde ortalıkta durmasını istemiyorum. Mini pc tv'nin arkasına rahatça gizlenebilir.
Fiyatları yüksek ama mantıklı olan ryzenli olması. Sonuçta motivasyonumuz oyun pc. Zorlamam lazım ryzen için. 5 serisi çok mu eski kalır acaba? https://www.amazon.com.tr/GMKtec-M6-Ryzen-6600H-Windows/dp/B0D2X3MCBS/
Bu sorununuzun çözümü belli: xboxseries s 🙂
Yok yaa o işlere hiç girmesek daha iyi. Eski de olsa nintendo wii var zaten, çocuklara yetiyor. Pc veya mac daha esnek, çok farklı amaçlarla da kullanabilirim hem.
https://bilendenal.com/GMKtec-NucBox-G5-Masaustu-PC-Uyumlu-Urunler.html
ram yükseltilemiyor ssdsini bulmakta güç 22x42 m.2 sata