Arkadaş operatör değiştirdi. İlk gün sorun yoktu sonra internet bağlantısı gitti. 4.5G işareti bile çıkmıyor. Sim'i benim telefona takıyorum internet bağlantısı var. Benim sim'i onun telefona takıyorum internet var. Kendi sim kartını kendi telefonuna takınca internet yok.

Telefon: Samsung Galaxy A30s
Ağ ayarlarını sıfırladık, tüm ayarları sıfırladık, yeni APN ekledik. Bir tek cihazı sıfırlamadık bazı şifreleri unutmuş.

Bu neden olabilir fikri olan var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap