Arkadaş operatör değiştirdi. İlk gün sorun yoktu sonra internet bağlantısı gitti. 4.5G işareti bile çıkmıyor. Sim'i benim telefona takıyorum internet bağlantısı var. Benim sim'i onun telefona takıyorum internet var. Kendi sim kartını kendi telefonuna takınca internet yok.
Telefon: Samsung Galaxy A30s
Ağ ayarlarını sıfırladık, tüm ayarları sıfırladık, yeni APN ekledik. Bir tek cihazı sıfırlamadık bazı şifreleri unutmuş.
Bu neden olabilir fikri olan var mı?
hangi operatöre geçti?
Operatör uygulamasında 4gyi açıp kapatmayı deneyim.
Türk Telekom"da hat ayarlarında hat sıfırlama özelliği var uygulamasının ayarlar kısmında. Diğer operatörlerde de olabilir. Hangisiyse orayı deneyin.
vodafone benim hattımda vodafone
Hattını sim kartta 2. slota takıp denesin.
onu da denedik
Yazılımsal bir problem mi anlamadım. Denenen Sim kartların ikisi de vodafone ikiside 5G yazan yenilerden. Huawei Mate 20 de her iki Sim de çalışıyor. Galaxy A30s de Simlerin biri çalışıyor biri çalışmıyor.
Çalışmıyor derken internet çalışmıyor. Görüşme ve SMS çalışıyor.
Mobil ağlar > erişim noktası adları kısmından değişiklik yapılması lazım
@bitlikarinca müşteri hizmetleride her defasında aynı şeyi yapıyor ama işe yaramıyor. Telefonu kapatmaya bile gerek olmadan farklı bir vodafone sim kartı ile ayarlara dokunmadan internet çalışıyor.
aynısı bana oldu Vodafone'a geçtim yakında. Müşteri hizmetleri çözdü.