Büyük ihtimalle yurt dışında bandwith daha ucuza geliyordur orası ayrı konu da Türkiye'de gerçekten soygun yapıyorlar, devletin el atması lazım, neden depremde çekmedin neden bu kadar pahalıya satıyorsun diye devletin yüklenmesi gerekirse devlet kendisi yatırım yapması lazım, zaten Türk Telekom'u satmak yerine zamanında geliştirselerdi böyle olmazdı, ha yine varlık fonuna kaldı Türk Telekom ama kalite yok ortada.
Kacak elektrik misali yine bedelini biz oduyoruz...
bu dediğin sadece firmalar için geçerli değil.
kendi ülkemizde sistematik bir ırkçılığa maruz kalıyoruz.
Büyük ihtimalle yurt dışında bandwith daha ucuza geliyordur orası ayrı konu da Türkiye'de gerçekten soygun yapıyorlar, devletin el atması lazım, neden depremde çekmedin neden bu kadar pahalıya satıyorsun diye devletin yüklenmesi gerekirse devlet kendisi yatırım yapması lazım, zaten Türk Telekom'u satmak yerine zamanında geliştirselerdi böyle olmazdı, ha yine varlık fonuna kaldı Türk Telekom ama kalite yok ortada.
Ustat telekomu taa fi tarihinde satmadilar ,ulkenin dis borcu kalmiyordu.sonra telekomh araplar satin aldi,bizim bankalardan kredi cekti..kredi biraz odedi...araplar telekomun bakirlarini satio fiber dosedi.araplar buradakj kazandiklari oaraumyi disariya aktardi,krediyi odeyemiyorum,yapilandirin dedi..enson ben gidiyom dedi ...kisaca telkomun ozellestirilmesi adi altinda ici bosaltildi...
Kendi ülkemizde sığınmacı gibi yönetenlere selam olsun...!