Bir akrabam Turkcell E-SIM kullanıyor, yurtdışına çıkıyor sık sık. Dün Türkiye'ye dönmüş, uçaktan inmiş ve Sinyal Yok hatası almış, dünden beri hattı çalışmıyor, Turkcell müşteri hizmetleri ile çok uğraşmış ama sorunu çözememişler.
QR kod falan da alamıyoe hiçbir şekilde, bayiye gitmesi lazım ama bayram vakti bayiler de kapalı.
E-SIM belasına bulaşmamanız için ufak bir hatırlatmadır bu. Bir anda sinyalsiz kalırsınız ve SIM kartı söküp başka telefona takmak gibi çözümleriniz de olmaz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap