#Honor markası, eskiden Huawei’nin bir yan markasıyken, ABD'nin Huawei’ye uyguladığı yasaklar sonrası tamamen ayrılarak bağımsız bir şirket haline getirildi. Şu anda Android dünyasında oldukça iyi bir konuma gelmiş durumda. Ancak Amerika’nın ilerleyen dönemde Honor’a da benzer yasak getirirse şaşırmam.

BeğenFavori PaylaşYorum yap